در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، محصول جدید شرکت بیمه زندگی کاریزما رونمایی شد.

هم‌زمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی، از محصول جدید شرکت بیمه زندگی کاریزما «طرح جدید سبک کاریزما مبتنی بر سبدهای انتخابی» با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه زندگی کاریزما، در این مراسم عباس اسلامی؛ مدیرعامل بیمه زندگی کاریزما به تشریح ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیمه زندگی طرح جدید سبک کاریزما پرداخت و تأکید کرد: این محصول علاوه بر توجه به نیازهای بیمه‌ای، ذائقه ریسک‌پذیری افراد را در سرمایه گذاری با در نظر گرفتن نگرانی افراد از وضعیت اقتصادی و تورم در نظر گرفته و می‌تواند نگاه افراد را نسبت به پوشش‌های بیمه‌ای توان با تأمین و سودآوری در بیمه‌های زندگی تغییر دهد.

همچنین علی استاد هاشمی؛ رئیس کل بیمه مرکزی نیز ضمن استقبال از تنوع و ابتکار در طراحی محصولات جدید در حوزه بیمه‌های زندگی در گروه مالی کاریزما خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از قابلیت‌های بازار سرمایه و اتصال بیمه به این حوزه، حرکتی رو به جلو برای ایجاد انگیزه و استقبال جامعه از خرید محصولات بیمه‌های زندگی خواهد بود.

وی ورود این گونه محصولات بیمه را به بازار صنعت بیمه گامی رو به جلو و مسیریابی برای توسعه بیمه در بخش زندگی دانست و گفت: خلاقیت در طراحی محصولات جدید بیمه‌ای نیاز بازار بیمه برای بیمه‌گذاران مختلف در مسیر توسعه خدمات بیمه‌ای و متنوع‌سازی ارائه خدمات تلفیقی در بازارهای مالی و سرمایه‌ است و شرکت‌های بیمه باید مسیرهای جدیدی را برای گسترش اقبال جامعه نسبت به بیمه‌های زندگی دنبال کنند.

“طرح جدید سبک کاریزما مبتنی بر سبدهای انتخابی” جدیدترین محصول شرکت بیمه ‌زندگی کاریزما شامل چهار طرح بیمه‌ای در حوزه بیمه زندگیست که علاوه بر برخورداری از ۱۱ پوشش بیمه‌ای، مدیریت ثروت بیمه‌گذاران را با ظرفیت‌های متفاوتی برای سرمایهگذاری براساس نیازها، دغدغه و میزان ریسک‌پذیری افراد تأمین می‌کند.